kost-tillskott och diverse annan skit

Nu har jag faktiskt varit extremt dålig på att uppdatera. Och det börjar bli en vana att börja alla inlägg så känns det som. Jag ber om burträsk.
Mitt knä har läkt och jag har börjat komma igång med träning och motion igen. Även börjat om med kolhydrater/protein och kreatin, för jag har gått ner under mitt "röda streck" alltså min minimum vikt på 55kg. 54.4 stod det igår då jag vägde mig så jag ska väga in igen om en vecka för att se om kolhydraterna och mina ändrade matvanor gjort lite skillnad. Nackdelen med att dricka denna som jag fått råd av dietisten att göra, alltså två shakes per dag (två rågade skopor och 4dl mjölk) är ju att jag blir så förbannat full i magen. Jag äter frukost, lunch och middag och så kvällsfika då, sen mellan dessa är det tänkt att jag ska fika lite och dricka en shake. Jag är ju ständigt mätt och därför har jag dragit mig för att börja om. Men nu har jag gjort det och jag ska upp nu tamigfan! Mål ett är 58kg, efter det 60kg, och slut mål är 65kg. Efter det är det tänkt att jag ska äta några tabletter, kosttillskott som ska hålla min ämnesomsättning i balans så att jag inte tappar vikten jag fått.
När jag nåt 60kg ska jag belöna mig med nytt gymkort i stan där det finns barnpassning de flesta dagarna!

Väldigt mycket med skolan nu, ligger efter med lite läxor som jag suttit med halva dagen igår och idag, så jag har satt som mål att för att min kursplan inte ska krascha så måste jag bli färdig med det jag är efter med innan denna vecka är slut, för nästa vecka har jag deadline i både psykologi och religion! Smäll på fingrarna, men jag har varit lite låg sedan Helmi åkte till pappa i torsdags. Imorgon kommer hon hem så då borde det kännas bättre.

I lördags slutade min online bok i samhällskunskap fungera pga skit dåligt internet, så då drog jag på mig lite kläder och träffade en kär vän som var i stan för att hennes kille och hennes bror skulle på matchen mellan Saik och luleå, så vi gick till allstar och drack en öl och surrade lite, var väl tänkt att det var det som skulle vara, men jag bestämde mig för att ta tillfället i akt att få lite kvalitets tid med henne så jag följde henne till hotellet och sedan gick vi på olivers. Och jag hade helt otroligt trevligt! Vilken himla tur att boken slutade funka xD

Nä nu ska jag sätta igång en tvätt och sedan fortsätta plugga:/

adjö

Kommentera inlägget här :