Drömtydning.

Blev en odrägligt lång dag igår, men en bra dag! Kom hem eller "hem" till lägenheten vid åtta på morgonen, och redan vid tio hade jag hunnit städa lillans rum och dammsuga hela lägenheten. Jag brukar ha väldigt svårt att få saker gjort på en gång. Men igår fick jag rätt mycket avklarat. Dock lite gjort för en "normal" människa, men för mig, och för mig utan mediciner, så fick jag faktiskt tummen ur ordentligt igår. tummen ur tummen upp!
Liten åkte till pappa igår, alltid lika trist att skiljas från henne, men det är ändå roligt att se hur glad hon blir då han knackar på dörren, hon är verkligen en pappa gris!
Nu är jag hos babe i Luleå igen, känns typ som att jag inte åkt härifrån ens, veckorna går snabbare än man tror. Vet inte om det är positivt eller negativt, för det är trist att veckorna med lillan går så fort, men skönt att jag ändå inte behöver vara ifrån J så länge...
Ska till stan idag och grejja ny bankdosa för min är stenålders och igår när jag skulle betala en räkning så hoppade det ur dinosaurier ur datorn som började slå mig med påkar.


Har börjat drömma konstigt igen, typ inte mardrömmar, alltså knepiga drömmar bara men samma känsla som efter en mardröm, en känsla som ligger kvar och pyr hela dagen efteråt. ofta kommer jag inte ens ihåg dom, vilket är ovanligt för jag minns oftast mina drömmar i detalj, men dom här kommer jag inte ihåg, men jag mår ändå dåligt då jag vaknar.
När H-T är hos pappa, så drömmer jag att det händer henne saker, eller att det händer hennes pappa saker. Det är jobbigt för när jag vaknar av dom kan jag liksom inte gå in o försäkra mig om att hon mår bra och då sitter obehagskänslan kvar längre.

Jag brukar skriva ner vad jag drömmer om, och försöka tolka drömmarna. Tror inte att dom varslar om framtiden som många tror, men jag tror att dom är en tolkning av vad som sker runt en i nuet. Som när jag flyttade tillbaka till piteå, så drömde jag hela tiden att jag var gravid, och när man drömmer det så är det ett varslande om en förändring i ens liv.
ganska häftigt att lära sig såna grejjer, så jag ska lägga upp lite från min drömtydningsbok här i bloggen tänkte jag. Hur mycket sanning det är i dessa böcker är det ju ingen som egentligen vet säkert.

Tror även att drömmar kan ge en svar på rätt mkt, jag personligen har kommit på rätt många bra lösningar genom drömmarna.

En period i mitt liv, så drömde jag flera nätter i rad att jag var en clown... Clown kan ha flera betydelser, men en av dessa är att någon går bakom din rygg har jag hört. Efter en månad eller så, fick jag veta att min dåvarande kille var otrogen mot mig, och denna otrohet hade börjat vid samma tidpunkt som jag hade börjat drömma att jag var clown.. Skumt..

nå, nu ska jag inte svamla mer om det, men jag ska lägga upp lite drömtydningsgrejjer här framöver iaf, även om tydningarna kanske inte fungerar eller så, så är det rätt kul att tyda sina drömmar.


hoppas alla får en trevlig helg!

peace!
J

Kommentera inlägget här :