Jaeger!

Satt just och kollade en blogg som faktiskt haft stor betydelse för mig. Inte bara för att tjommen som skrivit den skriver så förbannat bra, och att det är så helvettes kul att läsa inläggen i den. Utan för att ägaren av den, bloggaren är Den bästa människa som fanimig har levt och tack vare hans fantastiskt trevliga blogg så träffades vi, eller träffades, men lärde känna varandra. Min bästa vän genom allt.
Mycket har hänt under åren vi känt varandra, vi träffades inte fören flera år efter att vi börjat skriva med varandra, typ två eller tre år höll vi på att skriva på msn och tjata i telefon och tillslut så kom han upp och hälsade på mig... Kallax, en tidig Juli morgon sommaren 2008, ögonblicket ligger på top tio av mina vackraste.
Vi har slutat prata under perioder, men varje gång vi börjat prata igen så har det varit som om inte en dag gått.

Under åren jag varit sjuk så har jag haft det bästa stödet ifrån vallentuna, fucking hundra mil bort har en sagolikt vacker själ funnits för mig när ingen annan gjort det. Jag är evigt tacksam och glad för det. Han flög fan upp en fredag eftermiddag för att umgås med mig, som då för tillfället satt isolerad i min lägenhet och mådde skit, fick mig att må bra igen och sen åkte han tillbaka på söndagen. Det mina vänner, det är äkta vänskap!

Jaeger, börja för fan skriva i din gamla blogg igen, du har en talang som är svår att finna hos folk. Och om inte annat så blir jag glad som en spade när jag läser dina ord.

Jag älskar dig och jag finns alltid här för dig genom allt. Du är och kommer alltid att vara min soulmate!
(och kom ihåg att den dagen jag uppfunnit en jättejävel till bomb så ska jag spränga skiten som ligger mellan vallentuna och norrbotten så vi kan träffas jämt!)

http://metrobloggen.se/ungocharg/author/jaeger/page/2/
Läs denna, och mejlterra fanskapet så han börjar blogga igen!
För övrigt har vi käkat med några kompisar till <3 ikväll. Det var trevligt. Så har vi spelat UFC och, ja gjort annat som inte är barntillåtet, ja fast då var inga kompisar med, det skulle ju va lite skumt. Laddar inför nya krafttag imorn, faktiskt lite nervös måste jag säga...

peace

Kommentera inlägget här :