lite mode/mamma-bloggs varning idag.

Hittade en jätte bra sida med barnkläder. Och billigt var det, jag beställde tre par bodies, ett par glittriga jeans, två par strumpbyxor och en jeansklänning med broderier och det blev 373 kr exkl moms, med moms och frakt landade jag på 463 kronor! Bra pris för så mycket barnkläder tycker jag. Så nu är jag mega nöjd, hoppas dom it har knepiga storlekar och att paketet kommer snart!

Sidan heter Strössel

Har varit jätte trött idag, men trots det haft en super fin dag med prinsessan. Vi åt en mysig frukost (smörgåstårta från igår då vi firade moster, suuuper gott) Sen såg vi H-Ts favvo film, Elias räddningsbåten, och gosade i soffan tills lunch och efter lunchen gick vi ut och lekte. Kanon fint väder, typ bara tio grader kallt, vindstilla och sol! Solen behövdes verkligen för det känns som om det var skitlänge sen det var soligt. Gumman älskar att vara i fårhagen och kolla på lammen och hästarna, så vi var väl mest bara där, och så åkte vi lite bob!
Efter typ två timmar gick vi in och åt banan och yoghurt till mellis och därefter vilade vi i över en timma (jätte skönt för mami;D )

Sen har vi typ lekt och lekt och lekt hela dagen så hon däckade vid halv åtta. Imorn åker hon till sin pappa, och det känns som vanligt skit jobbigt och trist, men då får jag som tur är åka och träffa min älskling och umgås med han några dagar!

Har btw lärt lillan att vifta med armarna då man ropar Luleå hockey, och göra pruttljud och tummen ner (eller något som liknar tummen ner) åt Skellefteå aik och löven, haha hon är så gullig;)


nä, nu ska jag fika och sen lägga mig och gosa med sessan, ska upp tidigt imorn och tvätta kläder:/

peace!
J

Kommentera inlägget här :